Busy sommar som inte blir så busy

Mina planer förutom det sociala var att jobba 5 veckor, skriva mitt exjobb samt göra en tenta.

Idag när jag skulle anmäla mig till tentan insåg jag att anmälningstiden gick ut för 2 dagar sen. Fattar inte att de har krav att man måste anmäla sig 12 dagar innan. Trodde det var typ 7 dagar eller nåt.

Men på nåt sätt är jag ändå lättad, för jag känner mig ärligt talat rätt psykiskt slut efter allt jag haft att göra på sistone. Behöver lite lugn och ro känner jag.

Nya planen ser ut som att jag åker runt den 16e till min familj och firar min födelsedag där, för att på min födelsedag åka till sthlm för att registrera mig på kursen och sen åka vidare för att ha en födelsedagsfest hemma på kvällen. Känns rätt skönt att man får lite fritid och lite mer tid på sig att slutföra exjobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback