Resumé

Åkte hem och hälsade på familjen den 17e augusti.
Den 18e augusti träffade jag min barndomskompis.
19-21 augusti hade jag inga aktiviteter.

22 aug massor av spännande saker. Åkte till Sthlm för att göra en sak som Jane hjälpte mig med (kan inte tacka henne nog för det) sen registerade jag mig på kursen. Besökte där Jane bor + lunchade på universitetet i Sthlm. Åkte till Uppsala för att ha några gäster på kvällen. Jane följde med upp och stannade hela kvällen. Sen senare på kvällen gick jag, K och en kompis ut till Bryggan, men stannade inte alls länge. Tråkigt nog så mådde jag inte så bra efter en så stressig dag. Hade t o m glömt att äta middag den dagen och åt knappt nån lunch och ingen frukost heller.

23 aug. K åker hem och jag spenderar dagen med Emmelie och Jane.  Vi shoppar och på kvällen lagar vi lyxmiddag och kollar på Legally Blonde 1 och 2 direkt efter varandra. E flyttade till uppsala, mitt område, för några dagar sedan. Så har precis lärt känna henne och visat henne runt lite grann i Uppsala.

24 aug. Min supertrevliga kompis från Tyskland kommer på besök och vi lagar jättegod lunch.


Foton kommer läggas upp på shoppingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback