Saved by the Bell

Åkte ner på stan idag för att gå på biblioteket och hämta det sista materialet till mitt dumma exjobb. Är lite sur för att min handledare inte hört av sig när jag mailat. Jag har faktiskt annat att göra än att vänta på hans svar.

Var på SJ idag och köpte pendelkort till sthlm. Kostade mig 2340 kr (eller lite mer, minns inte exakt) men då ingick SL kort. Detta är alltså för 30 dagar. Jävligt dyrt!

Var oxå lite sugen på att köpa en Longchampväska inför skolstarten, men när jag kom fram till St Persgallerian, där väskbutiken finns blev det brandlarm så hela st persgallerian var tvungen att utrymmas.
Bestämde mig för att åka hem och råkade då hamna i ett riktigt regnväder, fryser fortfarande efter det. Var tvungen att cykla hem och det tar en kvart.


Kommentarer
Postat av: Johanna B

Jag har köpt en longchamps väska i Paris! Den var väldigt populär där, men ser den även överallt i sthlm.

2006-08-25 @ 20:31:17
Postat av: Sparkle

Ja precis. Är du nöjd med din? :)

Postat av: Josefine

SJ och deras priser... inte blir det bättre av att det regnar heller.

2006-08-26 @ 14:38:45
URL: http://tigerlilja.blogg.se
Postat av: johanna

Jag är nöjd, får in massa grejer i den. Har den näst största modellen tror jag. Har aldrig vikit i hop den för att använda som liten handväska dock.

2006-08-26 @ 17:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback