Dags för den stora bloggutmaningen...

...min dagbok den senaste veckan.


UPDATE
: Glömde typ det viktigaste av allt. Det ligger under UPDATE längre ner.


24 nov

Chefen är utomlands, så jag passar på att jobba hemma. På kvällen har Annica födelsedagsfest. Hade planerat att gå ut, men det var så trevligt på festen så hann aldrig ut. Fick för första gången på mina 4 år i Uppsala ta nattbussen hem. Kostade 30 kr. Huu!

25 nov

Lördag. Träffar Sara klockan 18.00. Vi äter middag på Dragon Palace (stans bästa asiatiska restaurang). Sara hade gratisbiljetter till bio, men eftersom det var löning och dessutom lördag var det väldigt svårt att få biljetter 2 timmar innan, så det fick bli Marie Antoinette. Rätt söt film. Sara sov över hos mig, vilket var mysigt. Så slipper man känna sig ensam i lägenheten.

26 nov

Sara åker hem. jag spelar World of Warcraft en mycket stor del av dagen. På kvällen äter jag middag hos David och ser på National Treasure. Gillade den filmen.

27 nov

Måndag. Börjar jobba kl 10.00. Kl 12 går jag till Jane och lunchar och kollade på Supernatural. Slutar jobba kl 16.00. På kvällen spelade jag förmodligen WoW.

28 nov

Jobbar hemifrån. K kommer kl 16. Vi köper flyttlådor på Claes Ohlsson. 5 st för 89 kr.

29 nov

Onsdag den 29 nov är en UNDERBAR dag. Det är nämligen dagen då jag ansöker om EXAMENSBEVIS. Jag och K går ner och firar med shopping. Jag köper några söta trosor, sen köper han underkläder till mig i examenspresent. Själv köper han en superfin vinterjacka på rea och en jättefin "man-bag"

30 nov

 Jobbar på kontoret. Lunchar med Jane och ser på Supernatural. Åker till K kl 16.

1 dec

Fredag. Är för en gångs skull tidigt på jobbet. Lunchar med Anna på en sushirestaurang vid tekniska högskolan. Där har jag aldrig varit tidigare. Sushirestaurangen var väldigt bra. 15.25 åker jag till Etuna. Det är en SPECIAL DAY!  Det är nämligen så att K's plomberade sovrum skall öppnas. Så nu blir hans lägenhet på 60 kvadrat istället för 50. Hyran blir dock 1000 kr mer, men den delar vi på.

2 dec

Lördag. K jobbar. Jag spelar Wow. Resten av dagen går åt till mys och städning.

3 dec

Söndagen började lugnt. Vi sov ut länge, efter att ha satt upp en rullgardin i sovrummet. Vi bestämde oss kl 13 för att ta en promenad till statoil för att hyra flyttbil, men kunde inte hitta statoil. Den verkade ha flyttat. Så vi promenerade ner på stan och kollade lite i butiker, sen promenerade vi vidare till EM möbler i Eskilstuna, som är en jättestor butik. Vi provlåg en massa sängar och fantiserade om att köpa dubbelsäng.  Efter det hamnade vi på en konstutställning. Underbart härlig dag. Den bästa på många många år.

4 dec

Är tidigt på jobbet. Hade en trevlig jobbdag med mycket att göra. Chefen är äntligen tillbaka från semestern.

UPDATE: Igår bestämdes att jag kommer att börja jobba heltid fr.o.m 18 dec.

5 dec

Har en precis lika trevlig jobbdag idag. Avslutar kvällen med att spela WoW och blogga. Inte alls packa och städa som jag BORDE.

UPDATE: Idag bestämdes att jag ska få en fin jobbmobil när jag börjar jobba heltid. Yay!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Perfekt!!!!

Postat av: Lena

kul att bli uppdaterad. :) Grattis till heltid och snart examen :) Vill du och K förresten komma på julmiddag hos mig den 22 ? Lite sköna gamla polare :) *kram*

2006-12-06 @ 09:50:12
Postat av: Anonym

julmiddag i kholm? :)

2006-12-06 @ 09:54:41
Postat av: Sparkle

det var jag som skrev det ovan alltså :)

2006-12-07 @ 18:25:51
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback