Oj var det så länge sen

Jag såg nu att jag inte skrivit ett riktigt inlägg sedan den 14:e dec. Idag är det den 22.

Vad har jag då gjort sen dess? Jo, det har varit jättemycket att göra för mig de senaste dagarna. Har inte hunnit sitta vid datorn alls, inte ens hunnit kolla mailen.

På fredagen den 15, alltså förra veckan, kom vår beställning från IKEA. Vi ägnade hela fredagkvällen åt att skruva ihop en del av möblerna.

Lördag den 16:e till söndag den 17:e var Ks syrra med man plus Ks mamma och hälsade på. Då fick vi lite hjälp att skruva ihop några möbler. Det var Ks mammas födelsedag så vi firade med att laga buffé och äta massa sött.

Måndag och tisdag, denna vecka,  jobbade jag.

Onsdag, fick jag ledigt från kontoret för att åka till uppsala och lämna mina nycklar till lägenheten. Passade på att luncha med A och fika med Å.

Torsdag, igår, jobbade jag. Efter jobbet var jag och letade efter julklappar i Stockholm. Det var jättetrevligt att gå själv i alla butiker, men det var rätt mycket folk. Älskar Stockholmsshopping. På kvällen firade jag och K tidig julafton. Han fick boken Pinoccioeffekten av mig och jag fick Singstar Legends. Blev lite extrabillig julklapp till K i år. För han ska få en platt silverfärgad datorskärm när han fyller 25 år i januari av mig. Singstar var för övrigt väldigt roligt.

Fredag, idag. Kl 12.09 går tåget hem, sen på kvällen ska jag på julmiddag hemma hos Lena. Ska bli trevligt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback