Samboshopping

Igår kl 10.00 kom K till mig i Uppsala. Jag hade dagen off från jobb. Vi skulle städa och packa, men sen kl 10.32 kom jag på den alldeles geniala snilleblixten att vi borde åka till IKEA för att prova sängar och kolla om vi behövde något annat. Så 10.48 tog vi bussen till IKEA. Vi stannade på IKEA området flera timmar. Under tiden lyckades vi köpa med oss massa saker hem + bestämma all vår inredning i vår gemensamma lägenhet.

När vi kom hem efter IKEA-trippen gjorde vi en internetbeställning på en massa inredning. Det är änsålänge hemligt vad, för jag vill hellre visa bildbevis när allt är ordnat.

På kvällen åt vi pizza och packade och städade ända till halv tolv på kvällen. Vi hann med två promenader till ICA för att hämta fler banankartonger.

Kommentarer
Postat av: Zops flickvän

Å andra sidan finns det väl knappt något roligare än att inreda en helt ny lägenhet? :D

2006-12-07 @ 22:34:52
Postat av: Anonym

Nä det är alldels underbart. Kändes som en av de bästa dagarna i mitt liv faktiskt. :)

2006-12-07 @ 23:48:11
Postat av: Lena

Låter mysigt :)

2006-12-08 @ 00:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback