Ett nytt sätt att borsta tänderna på

Nu har jag testat ett nytt sätt att borsta tänderna på, och jag kan inte rekommendera det.

Eftersom jag skulle åka till K idag, så tänkte jag att jag skulle köpa en ny tandborste hos honom, därför tog jag inte med min gamla från Uppsala. Men när jag kom fram ville K gå och handla själv, så att jag kunde vara hemma och ta det lugnt. Följaktligen blev ingen tandborste köpt, för jag glömde att jag behövde en då. K hade heller inga extra tandborstar hemma, så vad gör Sparkle då? Jo, jag försökte borsta tänderna med en tops.  Det funkade inte särskilt bra. Så jag bestämde mig för att koka Ks tandborste. Jag måste säga att tänderna blev väl rätt rena, men tandborsten var riiiiktigt dålig. Usch!  Måste köpa en bättre till honom.


Kommentarer
Postat av: Maisha

Det låter inte som en hit att borta tänderna med en tops. Så antar att du inte tänker göra om det...? *ler*

Postat av: Sparkle

nä det kan du lita på :) men nu har jag en ny tandborste så :)

2006-02-17 @ 17:26:18
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback