Jobbar på mig själv

Kunde inte somna i natt för all ångest. Har gjort en mind map över min framtid. Ångesten idag ter sig mycket mindre. Jag har precis strukit ett alternativ från min mind map, så det känns lite bra ändå.

För att hantera min ångest har jag bestämt mig för att inte skriva något mer i detta ämne. Kommer ett tag framöver mest blogga om ytliga saker. Det är ett sätt för mig att hantera min stress och ångest på. Varje gång jag har ångest brukar jag tänka på inredning.  Det brukar hjälpa. Nu har jag en lägenhet, så inredning borde vara jätteroligt, men dessvärre får man inte spika eller göra något med väggarna, så det har tyvärr tagit bort lite av det roliga med inredning.

I senaste Elle såg jag ett fint inrett hem, blev väldigt glad att de för en gångs skull visade ett hem i min smak. För övrigt vad det gäller Elle, så blev jag otroligt inspirerad av alla kläder i reklam och i trendbibeln. Har aldrig någonsin blivit så inspirerad av Elle förr. Typiskt, för jag tänkte ju inte förnya min prenumeration på Elle.

Ps. Pseudonym, kan du se att jag bättrat mig nu? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback