Jädra Adlibris

Denna termin var man tydligen tvungen att skaffa sig kurslitteraturen själv. De rekommenderade på hemsidan att man beställde kurslitteraturen på Adlibris eller Amazon.uk eftersom Adlibris är svenskt tänkte jag att det blir bra (skulle vara billigare än amazon oxå. Beställde boken i fredags. Idag meddelar de att du har annulerat min beställning, för att den utgått från deras sortiment....gaaah!

Min andra beställning från ett annat ställe har nu skickats och kommer att levereras om ca 2 dagar.

Min 3e beställning har dom inte behandlat än, så måste nog ringa och fråga va fan dom håller på med där....

Kommentarer
Postat av: Sandra

fan då!! så typiskt...

Postat av: jen

adlibris har mycket oftast och är billiagst.. emn det är otroligt segt! får man itne kurslitteratur listan ca en månad innan man behöver böckerna är det ingen id'e att beställa därifrån! bäst o säkrast är att gå till akademibokhandeln :)

2006-01-17 @ 18:33:21
Postat av: Sparkle

mm får göra det helt enkelt, men man måste tydligen beställa från dom oxå, de skulle visst inte ha boken inne, av någon anledning men men får försöka traska dit och kolla.

2006-01-17 @ 21:21:33
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Frida

åh jag måste beställa från adlibris, hoppas de inte strular med min beställning.

2006-01-17 @ 22:53:47
URL: http://www.fridaslillablog.blogspot.com
Postat av: Sparkle

Hoppas du har bättre tur än mig :)

2006-01-17 @ 23:38:05
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback