plugg och magkatarr

Idag har jag pluggat en del, iaf försökt, men min magkatarr har varit hemsk idag, så har haft svårt att koncentrera mig. Borde plugga lite nu, men är trött.

Har pratat med J idag om mitt Buffy-trauma. Hon hade haft ett likadant. Vet inte om jag skrev det igår på bloggen men såg det sista avsnittet av buffy igår....usch, mådde så dåligt, men efter att ha pratat med J så mår jag bättre, hon avslöjade en del info från säsong 5 i Angel som jag gärna ville veta, där ges lite ledtrådar om vad som händer med karaktärerna i serien. Gillade inte det jag fick höra så mycket, men enligt J så ska första delen av Angel säsong 2 vara väldigt rolig, så måste snarast spana in det :) när det börjar sändas då på ztv såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback