Pluggnatt och Frukost

Jag vet inte om det var så många som trodde mig när jag sa att jag skulle plugga hela natten. Det är sant, nu sitter jag här och har gjort färdigt första uppgiften av 5. De 4a andra tror jag kommer gå lite snabbare. Jag har suttit vid datorn konstant sen klockan 16 på torsdageftermiddagen och nu är klockan prick 04. Har alltså suttit med första uppgiften i 12 timmar i sträck, då hade jag redan skrivit nästan en halv sida när jag började plus researchat info i typ 5 timmar. Nåja. Nu har jag precis gjort frukost :)

Jag funderar på om jag ska lägga mig när jag är klar, vilket om jag har tur blir vid klockan 06 ELLER om jag ska ta och köra igång med oppositionen som jag ska ha på söndag. Kanske onödigt att gå och lägga sig förrän fredag kväll. Kanske borde gå till ICA när de öppnar och köpa mig en riktigt fantastisk andra frukost. Typ Croi---->franskt bröd som jag inte kan stava till....hmm croissant kanske det stavas :) love those ;)

Jaja :) back to plugg och frukost.

För övrigt. Har druckit en halv liter kaffe, så jag är lite lätt psykotisk nu. L och jag brukar få den effekten av kaffe. Stämmer inte det fröken L? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback