Smala lår är inte alltid snyggt

Idag när jag var på stan för att köpa lite lunch såg jag något som jag aldrig sett förr. En tjej med så otroligt smala lår. De var lika smala som hennes vader. Jag skojar INTE. Jag har sett smala lår förr men inte så där smala. Hennes ben var som två böjbara pinnar, inte minsta form på dem. Man skulle kunna tro att hon var gravt anorektisk, men jag tror faktiskt inte att hon var anorektiskt. Det var iofs svårt att se under jacka och så.

Jag har väl av och till haft komplex över mina stora lår och stora rumpa, men skulle jag välja, skulle jag välja mina egna lår. Trevligare med lite former tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

former är fint men jag skulle jättegärna vara väldigt väldigt smal istället...men jag gillar former på andra! :-P

Postat av: Sparkle

sådär smal skulle du nog inte vilja vara :) men klart att jag åxå skulle vilja ha lite mindre former ibland :)

2006-01-15 @ 09:40:16
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Frida

former är mycket finare än att vara pinnsmal. Jag var jättesmal fram till för ett par år sen, men jag trivs med mina kurvor nu!

2006-01-15 @ 21:29:00
URL: http://www.fridaslillablog.blogspot.com
Postat av: Natalie

Ta inte illa upp, med fläskiga lår är inte heller så hett.
Jag tvivlar inte på att hennes lår var FÖR smala, men massa tjtjer därute har skitsnygga, läckert smala lår!
Feta valrosslår och rumpor är det fulaste som finns.... tyvärr....

2006-01-18 @ 18:59:08
Postat av: Frida

Natalie: det finns väl ett mellanting också?

2006-01-19 @ 21:27:48
URL: http://www.fridaslillablog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback