Botten Anna

Jag berättade inte riktigt hela historien om varför jag blev "uppraggad" med "jag kan lära dig irc någon dag om du vill."  Det var nämligen så att när vi var ute sist så kom en låt, som vi inte kände igen, men alla andra på dansgolvet verkade göra det för de började hoppa och bli helt galna.  Vi fick sen reda på att det var en låt som cirkulerat på irc. Nu tänkte jag länka till den låten, med en video till som någon gjort. Klippen från videon kommer från final fantasi. Ni måste lyssna på den. Den sätter sig verkligen som klister i hjärnan. :)

Kommentarer
Postat av: Lara

vad är en bott för något? jag undrar i låten med basshunters botten (anna)

Tack på förhand =)

2006-06-10 @ 19:57:14
Postat av: Anonym

det är ett avancerat program som finns på mång chattställen som ser till att alla uppför sig och inte spammar

2006-06-10 @ 21:35:42
Postat av: diana

– I chattprogram finns det bottar, ett slags avancerade program som håller ordning och slänger ut folk som inte sköter sig.

En natt misstog sig Altberg och trodde ”Anna” var en bott när det egentligen var en kompis flickvän. Nu är hon en sommarplåga och Altberg har både klubbturné och skivkontrakt.

2006-06-15 @ 01:12:14
Postat av: MSTE

hon e e typ admin :D :P eller hur bot han säger juh att hon kan banna och grejer ja vet inte vaad :D

2006-06-28 @ 14:48:15
Postat av: Anonym

jaah helt knas boll asså oEOEOE

2006-07-09 @ 03:14:28
Postat av: Emmiz

Jag trode inte att ni svenskar är så dumma, alla vet vad en bott är.
Jag har själv en MSN bot i min dator, den ser till en massa saker, som att den ser om du har blockat mig, eller att jag om jag vill kan skicka 23000 mail med alla olika webbadresser, typ: [email protected]; [email protected] ; [email protected], kan röja till ordentligt med, typ som [email protected]; [email protected], den väljer slumpmässigt adresser... men det är inte allt, har en massa andra olika saker den gör, jag är stolt.

2006-08-03 @ 17:30:41
Postat av: Anonym

fan en bott är en som är med i coun terstrike eller ngt

2006-08-09 @ 17:20:04
Postat av: Anonym

En bott en typ en vakt!!

2006-09-02 @ 17:12:04
Postat av: Anonym

En bott är typ en vakt!

2006-09-02 @ 17:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback