Hänt sen sist

I lördags åkte K och jag till Sthlm för att gå 25-års fest. Det var mycket trevligt. Under min vistelse i Sthlm har jag hunnit bekanta mig med både pendeltåg och tunnelbana. Känns bra att man har lite bättre koll än tidigare, nu när man ska plugga i sthlm i höst. Jag vill ju i hemlighet flytta hit oxå. Trivs så otroligt bra i Sthlm. Igår, var jag en sväng i Uppsala för att hämta posten och mitt jobbschema, resten av dagen var lugn. Idag åker K och jag till Prag. Lite smånervöst, för jag har faktiskt aldrig flygit förr. Däremot har jag åkt mycket tåg i mitt liv ;) Jag kommer förmodligen inte skriva så mycket förrän jag kommer hem fredagen 23e (mycket sent på kvällen) men man vet ju aldrig, kanske får man tag i en dator i Prag någonstans.

För övrigt vill jag bara säga att Lappkärrsberget är perfekt att bo på om man pluggar på Stockholms universitet. Tycker detta stora bostadsområde är mycket bättre lokaliserad än vad det är i Uppsala för studenter. (Vi har fått låna studentrum från Jane)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback