OMG har hon på sig en duk?

Jag har inget emot Pink, men varför vill NÅGON ta på sig en klänning som har en virkad duk insydd? Mina äldre släktingar, typ mina morföräldrars föräldrar brukade roa sig med att virka just sådana dukar som den hon har på sig. Sådana ligger som dekoration på bord hemma hos min mamma. Jag skulle nog inte komma på tanken att sy in det i en klänning, särskilt inte med så skarpa kontraster, såsom vitt och svart är. Jag trodde först på långt håll att hon hade magen bar. Jag tycker nog att just den här duken hör hemma på ett av Pinks bord och inte på hennes klänning. Jag säger dock inte helt nej till att en sådan duk aldrig kan förekomma på kläder, vad jag säger är att den hör inte hemma på just den här klänningen. En fin hippieinspirerad klänning skulle nog bli fin med den där duken på.


Pink


Bilden kommer från
Hollywoodrag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback