Busy Monday

Idag gick jag och K upp 05.30 för att äta frukost, duscha och komma iväg till tåget. Tåget var tyvärr försenat för vår del och sen när jag skulle byta i Sala så var tåget inställt så fick åka ersättningsbuss. (jag som blir så illamående av att åka buss...!) nåja sov på bussen för att klara illamåendet. Strax efter 09. var jag i Uppsala då gick jag till biblioteket för att förbereda seminariet. Tog väldigt många timmar så blev inte så mycket tentaplugg. Hann även äta en sallad från ica under dagen. Vid 17 hade vi basgruppsmöte. Vi gjorde det ganska snabbt för alla var hungriga och trötta. Nu ska jag äta plättar med bär (köpte färdiga idag, orkade inte fixa nåt idag). Sen ikväll blir det prison break och tidig sömn för imorrn börjar jag 08. Helt galet tidigt :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

hemsk tid att börja. jag går till skolan frivilligt nu halv 9 och kommer tycka att det blir jobbigt att börja kl 9...dags att sova snart kanske?

Postat av: Sparkle

jo definitivt sängen snart :)

2006-03-13 @ 22:02:09
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback