Inget vettigt att blogga om

Känns som jag inte har något alls att blogga om. Jag har mest varit osocial sen jag kom hem från familjen. Har inte shoppat nåt på sista tiden heller förutom Dermalogica, som jag ska skriva om när jag gjort klart min utvärdering. Jag har inte direkt några cravings vad det gäller shopping heller. Jag vet vad jag vill ha, men har inte haft energi och ork att leta upp det på nätet. Faktum är att jag blivit en slö bloggare. Jag måste ta tag i detta såsmåningom. Inte så roligt för er läsare att bara läsa om mitt trista vardagsliv. Det är inte på något sätt så att jag är osocial för att jag är deprimerad eller så, men det har bara känts som att jag behöver lite ensamhet. Det har oxå varit ett faktum till att jag inte varit vid datorn på sista tiden och ibland inte ens haft den på.

Tidigare när jag var yngre var jag en av de mest osociala människor man kan tänka sig. Jag läste kanske 2-8 böcker i veckan. Skönlitteratur alltså. Jag träffade nästan aldrig kompisar. Det var rätt svårt när man bodde på landet. Hade inte så många kompisar där. Mina kompisar bodde i stan. När jag flyttade till Uppsala, blev jag inte sådär jättemycket mer social IRL, däremot blev jag väldigt social via datorn. Alltså MSN, ICQ, Skype, Yahoo Messenger, Diablo 2 osv. Samtidigt slutade jag läsa böcker. Nu har jag återupptagit läsandet i och med detta har jag blivit mer osocial än tidigare. Men just nu trivs jag med det mycket bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback