Klagomål på HQ

Börjar på allvar oroa mig vad de har gjort med min dermalogicabeställning. Är ju inte hemma idag så kan inte kolla posten om det kommit, men som Åsapååsen sa har det inte tagit henne många dagar. Någon har kanske snott det på posten. Känner mig upprörd, vet inte om jag ska klaga idag eller söndag kväll kanske när jag kommer hem och har kollat posten.....Nån som vet om man får nåt besked när det är skickat???? för de har dragt pengarna men inte skrivit nåt om att ordern är skickad..... Usch vad jag känner mig suuur nu

Kommentarer
Postat av: Sandra

maila dem?

Postat av: Maisha

Jag råkade ut för det där på julen. Hade beställt en film som aldrig kom så ringde dem. De skickade en ny film, det var inga problem alls. I mitt fall var det Posten som slarvat bort filmen på något sätt, kan ju vara så för dig med. Men i framtiden kan du ju se om du kan få betala produkterna i efterskott så du inte blir lurad på pengar.

2006-03-24 @ 23:11:47
URL: http://maisha.blogg.se
Postat av: Sparkle

nä det tror jag inte man får :) men det har löst sig nu

2006-03-26 @ 18:57:33
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback