konsten att leva fattigt

Lever mkt fattigt nu. Har inte gett K pengarna för dermalogica än, så det får han nästa månad. Jag har inte betalat tillbaka pengarna till J än heller, det får hon nästa månad. Sen börjar min nya kurs och det verkar vara hiskeligt mycket litteratur till den kursen. Kontentan blir att jag lär inte ha råd att köpa NÅT nästa månad. Lite less på att leva fattigt nu. Visar sig att förutom de 800 jag spenderat på apoteket denna månad så har resten av pengarna gått till mat typ. Det är det enda jag köpt förutom en polotopp i början av månaden. Jag måste verkligen dra NER på mina matkostnader. Har blivit mycket äta ute denna termin eftersom lektionen ligger precis i lunchtid. :(


Uppdaterat: 600 kr har oxå gått åt till resor till och från pojkvännen. Det är såååå sjukt dyyyyrt!

Kommentarer
Postat av: Maisha

Javisst är det roligt att vara fattig - inte! Jag har aldrig några pengar och köpa kläder känns som jag gör typ en gång om året... Blää! Hoppas jag får ett jobb snart... :-/

Postat av: Sparkle

mm det är heeeemskt.

2006-03-20 @ 19:55:28
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Mimi

Haha. Jag skulle ge vad som helst om det bara kostade 600 att halsa pa min familj! Kopte biljetter for mig och maken igar, gick pa 20 000...

2006-03-23 @ 02:43:19
Postat av: J

Ingen panik!

2006-03-26 @ 19:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback