Nytt experiment med dermalogica

Ikväll skall ett nytt Dermalogica concept testas:

höger kind: samma som igår, smoothing under och barrier över.

vänster kind: Barrier under och smoothing över (måste avgöra om något är bättre än det andra. En sak är säker. Just nu bränner det lite på höger kind som har smoothing under, men känns underbart med den som har barrier under... har dock för mig att hudterapeuten sa nåt om att fukten bara hamnar på ytan om man har barrier under, men jag vet inte....nån som vet????

Pannan: bara smoothing cream. På nåt sätt inbillar jag mig att man stör huden om man har två moisturizers på sig. Såsmåningom ska jag väl skaffa ansiktsvatten osv. det blir så många lager av grejer på huden då...

Kommentarer
Postat av: Galadriel

men hur gick det då?

Postat av: Sparkle

kan göra en uppdate av det :)

2006-03-09 @ 10:37:50
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback