pojkvänsmaterial?

Nu är inte jag singel och planerar inte heller att bli, men jag har tänkt på en sak.

I min basgrupp går två otroligt smarta killar. Den ena är jättesnygg, smart och rätt mycket player. Den andra är mr überperfect, klär sig snyggt otroligt smart, röker inte, dricker inte, dricker inte kaffe och cyklar med cykelhjälm.

Om jag var singel och skulle ragga på en kille, vem skulle jag då välja? Jag tror de flesta tjejer skulle välja den jättesnygga killen som är player, bara för att han charmar tjejer så mycket osv (själv är jag resistent mot det, eftersom jag inte  gillar players.) Personligen skulle jag välja "mr geek" för det finns inget sexigare än killar som aldrig gör något fel, som är så där perfekta på ytan. Älskar utmaningen och det är så sexigt att upptäcka deras "smutsiga" hemligheter, som egentligen inte är annat än normalt.

Jag har ju dock redan hittat mr perfect, och vem av dessa personlighetstyper är han då? Han får väl gå under "Mr Geek" aka Mr Perfect...som faktiskt visade sig vara perfekt i verkligheten oxå.

Man kan ju tänka sig att jag sitter och bloggar om sånt här skräp för att jag borde tentaplugga och för att jag är alldeles svältfödd på lite kärlek. Inte träffat min söta älskling på 2 veckor nu.... *sakna*

Kommentarer
Postat av: Maisha

Ja jag tror att du har rätt ang player-killen. Man dras ofta till dem men i slutändan är det lätt att man blir sårad. Så man måste kanske använda hjärnan lite oxå innan man börjar dejta nån. Men din K är ju jättefin och perfekt för dig! Lixom jag hoppas D är för mig...

Postat av: Sparkle

ja jag hoppas det blir bra med dig och D

2006-03-17 @ 20:57:32
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Cleo

Dissa den överpräktig! Hur kul kan man ha med en sådan???

2006-03-30 @ 18:45:13
Postat av: Sparkle

nä det är ju det som är så roligt. Göra dem till badboys hihi ;)

2006-03-30 @ 22:40:32
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Cleo

Det klart. Få honom att släppa loss lite grann, ta en kopp kaffe och inte envisas med att ha hjälmen på under varenda liten cykeltur. Då har du vunnit! Lycka till med förvandingen!

2006-04-01 @ 17:22:06
Postat av: Sparkle

well, kommer inte göra någon förvandling på denna kille. Jag har ju redan pojkvän hihi :) men det är roligt att få tillknäppta killar att bli lite wild and crazy :)

2006-04-01 @ 21:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback