Rosebud i alla tjejers badrumsskåp

Nu har jag provat Rosebud (originalversionen) och den är det mest fantastiska läppcerat jag använt. Det är verkligen ett tips till alla tjejer som inte har testat. 98 kr kostar det, men tror det finns billigare online. Sååå värt priset kan jag säga. Se det som en investering i er hälsa om ni tycker det är dyrt.

Smaken, färgen, effekten, konsistensen; ja allt är underbart med den :)

Till er killar som läser: köp Rosebud till era tjejer. Ni lär garanterat bli extra uppskattade och kyssas kommer bli en ny upplevelse ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hm , användbar salva det där. nästa gång jag har en hundring över ska jag nog skaffa mig ett sådant - det hade ju många fler användningsområden än ett "vanligt" läppcerat. sårläkande - får ögonskuggan att sitta bättre etc. Överdriven men informativ sida: www.rosebud.se - med länk till samtliga försäljningsställen

Postat av: Sparkle

oh nice, tack för länken ska spana in :D

2006-03-02 @ 15:28:49
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Josefine

jag gillar saker med många användningsområden - och den slvan uppfyller definitivt det kriteriet. Skönt nog slipper man åka till sthllm för att köpa den, fanns ju på närmre håll här i uppsala, tack och lov.

2006-03-02 @ 18:18:55
URL: http://tigerlilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback