Fab Friday

Igår var jag först och pluggade på Ekonomikum med Anders och Daniel. Det blev nog mest rast dock. Sen gick vi alla ner och åt lunch på Max med K som kom in med tåget 15.35. Jättemysigt. Efter det visade jag K alla skor jag hittat. Alla var Vagabond-ballerinas. Supersköna. Men jag är ju lite generellt emot ballerinas. Det är K oxå. Så trots att de var supersköna blev det inget köp.

Efter shoppingen gick jag och K på X-men 3. På samma bio var även Jon, David och Daniel (en annan Daniel än ovan nämnda) men vi satt inte med dem.

Efter bion gick vi hem och hann se stora delar av the others, som vi redan sett. Sen såg vi Con Air oxå, vilken var riktigt dålig. Kändes som en dålig variant av Die Hard typ. Eller så är Die Hard snarare en bra version av Con Air. Antar att Con Air kom före Die Hard filmerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback