Flitig som en myra

Har inte blivit något bloggande de senaste dagarna. Detta beror på flera anledningar. En av anledningarna är att jag inte lyckats logga in på blogg.se. En annan faktor har varit att jag inte haft något världsviktigt att blogga om. Det tredje och absolut den mest tongivande anledningen till att jag inte bloggat är att jag inte haft tid. Jag har haft ett hektiskt schema de senaste dagarna.

Måndag: Plugg hela dagen på filosofi.
Tisdag: Plugg på filosofi, möte med gruppen, 2,5 timmes seminarium och ett möte på kvällen.
Onsdag: Plugg och lunch med Daniel (mest lunch och rast blev det) sen har jag varit på en föreläsning som är relevant för mitt exjobb. Resten av kvällen blir det desperat pluggande på filosofi och sen Lost.

Resten av veckan blir inte mindre hektisk.

Torsdag: desperat plugg inför seminariet i filosofi. Träffa gruppen. Seminarium 2,5 timme sen åka till K.

Fredag: Jobba 7-16 sen åka till K:s mamma och vara där över helgen

Lördag-Söndag: Skriva exjobb, umgås med K:s mamma, läsa ut Da Vincikoden innan premiären av filmen, läsa filosofi.

Ni ser, hektiskt schema.

Kommentarer
Postat av: Sandra

http://www.safesearching.com/alyssamilano/blog/

Postat av: Sparkle

yay! tack :)

2006-05-11 @ 23:37:52
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback