Intervjun

Idag var jag på intervju för det där äldrevårdsstället. Blev intervjuad av 2 chefer som hade två olika vikariat. Sa att jag inte kunde jobba mer än 8 veckor och inte från och med vecka 32. Den ena var inte säker på att att hon kunde fixa jobb till mig då, eftersom hon trodde att hon behövde nån till och med vecka 33, men hon skulle kolla upp om hon kunde fixa det. Isf skulle jag få jobba 7 veckor. Den andra (som var jättesnäll) hade ett vikariat på 75% på 5 veckor. (Vill helst ha det, med tanke på att jag ska skriva mitt exjobb i sommar) Sa dock inte att jag hellre ville ha det. De sa dessutom att fler möjligheter och mer jobb kunde dyka upp vartefter om folk hoppar av. Jag är iaf rätt säker på att jag får jobb där i sommar. Får jag inget så gör det absolut INGENTING. För jag får pengar iaf i sommar från csn. Behöver dessutom min tid för exjobbet + att K's släkt som kommer från USA för att hälsa på vill att jag ska följa med lite på resa med dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback