Lördagsshopping i STHLM (klänningsmani)

På lördag har jag planerat att åka till Sthlm för att shoppa. Det primära jag måste hitta är minst en klänning. Jag ska nämligen på min syrras student sen ska jag på bröllop i sommar. Det ultimata vore att hitta en klänning som passar båda tillfällena. Men det känns som det kan bli svårt, iaf känns det som att jag vill ha helt olika typer av klänningar för tillfällena. På studentfesten vill jag ha en sommarklänning i vanligt tyg, men på bröllopet vill jag ha lite roligare typ än typ bomull.

Här är listan av saker jag skulle köpa om jag hade obegränsat med pengar:


* Klänning till studentfesten

* Klänning till bröllopet

* Massa studentpresenter till syrran

* Några nya skor

* En lätt väska (som inte väger så mycket när den är tom)

* En snygg festväska

Ja det är väl allt som jag behöver just nu.

Har ni några tips var man kan hitta snygga klänningar i Sthlm, så plz berätta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback