Lyxdag

 K har blivit så inspirerad av matkulturen i Wien. Där man äter ute och fikar väldigt ofta. Så idag bjöd han mig på lunch på Innovation och Tradition. Sen på eftermiddagen bjöd jag honom på fika på Coffeehouse tror jag det heter. Vi satt ute i solen. Mycket trevligt. Provade även en fin klänning på H&M, väldigt somrig. Men strl 38 var alldeles för stort. Minsta storleken som var kvar. När vi var där en timme tidigare fanns många storlekar. Sen när jag kom ut ur provhytten fanns det inga klänningar kvar på racket. Då hade det funnits en strl 40 kvar när jag tog 38:an. Måste varit en väldigt populär klänning. Nog tur ändå att den inte passade. För skulle inte kunna ha den på nåt av de två klänningstillfällena jag ska på i sommar. Det ena är ju studenten det andra är ett bröllop. Need I say att klänningen var vit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback