mysdag

Skoldag
Började imorse kl 08. på den nya filosofikursen. Föreläsaren som oxå kommer vara vår lärare verkade bra.  Efter lektionen tog jag och David en kaffe på McDonalds och sen gick vi och satte oss i riddartorgsparken. Kl 11 började nya föreläsningen och efter den gick vi och åt på East City, Sushi och asiatisk buffé serverar de där. Efter det skulle David iväg. Själv hade jag min tid till optikern. 15.30 så jag gick omkring på stan. Sen träffade jag på Daniel med kompis. Sen bjöd de med mig på lunch. Eftersom jag redan ätit följde jag bara med som socialt sällskap. Det var jättetrevligt.

Optikern
Det visade sig att min stackars syn på ett år förändrats från minus 3,75 till 4,5. Hon rekommenderade ett par dyrare linser som ger mer syre till ögat. Man kan ha dem på sig i flera dagar utan att ta av dem om man vill. Fast jag kommer ta av dem varje kväll. Kommer kosta nånstans över 700 kr för ett halvår.

Kvällen
Efter optikern höll jag på att behå en dödssynd. Hittade nämligen toppen Marianne köpte på valborg. Fanns bara en kvar och det var i min storlek. Funderade på om jag skulle köpa den, men beslutade mig för att inte göra det. Trots ALLT! Det är ju en dödssynd att köpa något som en kompis redan har (detta exkluderar dock skönhetsprodukter, fast kan möjligen inkludera parfymer)

När jag kom hem startade jag icq för första gången på ett halvår och såg då att Daniel, som jag träffat under dagen fyllde år idag :) Lite småroligt att man startar icqn och ser det när man träffats under dagen och sen inte använder icqn nuförtiden. Ödet kanske?

Sen kommer K ikväll oxå. Lite oväntat, vi hade inte direkt bestämt nåt, men trevligt. För jag känner mig lite depp av ensamhet när det är så fiiiint väder :)

I övrigt är kvällen än så länge oplanerad.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är inte en dödssynd att köpa samma saker, lovar! Alltid kul att hitta något först men det handlar om att trivas o känna sig fin i plagget!!

Postat av: Sparkle

vi har ju samma tröja :D den från La Redoute :) men vi ses ju inte så ofta. Jag och K:s syrra har massa likadant :) fast ser ju inte henne heller så ofta :)

2006-05-05 @ 22:03:08
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Johanna

Tycker du skulle ha köpt den om du gillade den! Sånt får man ju tåla när man shoppar på HM...

2006-05-08 @ 17:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback