Ringen och gårdagen

Det var helt omöjligt att blogga igår. Börjar bli trött på att blogg.se går så segt. I alla fall var jag och K och tittade på ringen. Den var inte alls fin i verkligheten.

Senare på eftermiddagen var jag på ekonomikum. Satt med Anders och försökte plugga. Gick inte super kan jag säga. Vi pratade mest. Vid kl 15. gick jag och fikade med Fredrik. Konstigt att jag aldrig lär mig. Har ju pratat om att jag får ont  magen och mår illa av grädde. Tog trots allt en princesstårtbit, mycket riktigt fick jag magont och illamående efter att jag ätit den. Får verkligen sluta med grädde.

Kommentarer
Postat av: Maisha

Kom att tänka på att du kanske är laktosintolerant? Kan du ju kolla upp om du vill, speciellt om du får ont i magen av andra mjölkprodukter oxå.

Postat av: Sparkle

Jag får sällan i mig laktos, är det mer laktos i grädde än mjölk?

2006-05-30 @ 14:55:52
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Maisha

Vet inte...

2006-06-07 @ 14:48:09
URL: http://maisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback