Mina franska duschdraperier

Som jag tidigare nämnt blev jag besatt av två underbara duschdraperier som jag och Jane hittade på Drömhuset i Sthlm. Dessa är typiskt tjejiga men jag kunde inte låta bli. Eftersom jag förbereder mig för att flytta in hos K är det där den/de kommer att hänga. Eftersom jag inte ville skämma ut K för mycket bestämde jag mig för att hänga upp den som inte var riktigt lika tjejig. Den tjejiga sparar jag för att ge bort endera som present eller till nåt annat tillfälle. Har inte öppnat den andra, men en sak kan sägas om den, den har riktiga tofsar på de rosa tofflorna. Heeeelt underbart. (för de som tycker synd om K kan jag säga att han har typiskt manliga saker på andra ställen ;) -typ på väggen)


klänningar


skor

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vilken härligt söt! Mycket roligare och personligt än de enfärgade!! :-)

Postat av: Sparkle

absolut

2006-11-13 @ 20:57:53
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback