Fredagsmiddag mm

Igår var jag ute på middag på Dragon Palace med ett trevligt gäng. Vi var totalt 7 st. Hade mycket trevligt. En helt sjukt märklig sak hände. Efter maten fick vi lyckokakor. Alla fick olika utom jag och K som fick samma.

Detta var vad det stod: A Surprise will strengthen your feelings towards each other.

Jag undrar vad det kan vara för överraskning.


Idag, lördag vaknade jag och mådde jättedåligt. Har så fruktansvärt ont i halsen och nu på kvällen har jag blivit riktigt förkyld. Har oxå haft temperaturproblem, ena stunden frusit andra stunden svettats. Har därför tyvärr inte orkat skriva på uppsatsen som ska in på tisdag. Så jag är nu uppe i blott 4,5 av 7 sidor. Mååååste bli frisk tills imorrn så jag kan sitta på bibl hela söndagen. Förmodligen får jag skippa skolan oxå på måndag.

Däremot har jag och K myst med film och tortilliamiddag, glass, choklad, cola, juice och ostbågar. Vi har oxå hunnit med att se söta filmen Just like heaven och Poseidon. Bästa sättet att bli frisk.
Vi har hunnit med att sova 1,5 timme på dagen oxå, så nu när klockan är 22.32 så är vi inte det minsta trötta, börjar faktiskt känna mig lite bättre till och med. Hoppas det håller i sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback