It's a noodle doodle

På sista tiden har det blivit mycket nudelwok, tv och plugg. Lite städande har det för övrigt oxå blivit.

Tentapluggsperiod för mig nu så det blir en ensamhelg för mig. Ingen K, inga aktiviteter annat än städ, tv/film och plugg. Känns skönt.

Börjar dock få koncentrationssvårigheter efter en dag av plugg. Men har fortfarande 150 sidor kvar att läsa idag (vilket betyder att jag faktiskt har läst 100 sidor hittills idag.)

Ikväll ska jag mysa med vegetariska burgare all alone med nån film eller så. Myyyys! Annars hatar jag att vara själv, men i tentapluggsperioder har jag jättesvårt för att umgås. Då vill jag bara vara med mig själv och plugga och mysa. Tur att man bor själv då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback