Torsdagen

Igår var jag först i skolan på morgonen. Bekantade mig med lite nya personer i klassen. Trevligt. Efter lektionen som var på stan gick jag och en tjej från klassen till T-banan. Eftersom vi hade lektionen i stan så fick vi ta t-banan från stan. Då såg vi prins Karl-Philip. Eller rättare sagt, jag såg nästan. Han hade precis passerat förbi när jag uppfattade att det var han, min klasskamrat som påpekade det :) Han hade keps och glasögon på sig, därför jag inte tänkte på det på direkten.

Senare på dagen jobbade jag några timmar och efter det träffade jag Jane och åt middag på Hurtigs café. 19.25 tog jag tåget till K. På kvällen mådde jag jätteilla och blev alldeles yr. Yrseln kom nog från Ks dator, men det blev bättre när han ställde om frekvensen på bildskärmen. Illamåendet kom kanske från nåt jag ätit under dagen. Orkade inte ens kolla på tv eller sitta upp, så illa var det :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback