Hänt sen sist

Har verkligen inte hunnit blogga de senaste dagarna. Tänkte därför berätta vad jag pysslat med.

Onsdag: Städade och pluggade. Hjälpte via msn några vänner som var lite ledsna. Vid kl 24 på kvällen kom Åsa förbi en sväng. Så det blev en sen kväll.
Torsdag: Gick upp hiskeligt tidigt. Åkte till Sthlm och var där vid 08 för att plugga med en klasskamrat. Kl 12.15 lunchade jag med Johanna på Norrmalmstorg. Kl 13.45 började jag jobba. Jobbade till kl 18.00 då jag träffade Jane, för att åka till Uppsala och ha en födelsedagsfest för henne i min lägenhet. Vi började festen på en lokal pizzeria, sen gick vi hem och åt tårta. Gästerna gick hem vid 01. Sen kväll igen
Fredag: Upp tidigt igen för att komma till skolan. Hade skola hela fredagen. Sen åkte jag till K. Insåg att jag istället för att kunna ta långhelg i Etuna måste åka tillbaka tidigare, för mitt nya abonnemang börjar gälla på måndag och råkade lämna det nya simkortet i Uppsala, så måste åka tillbaka och hämta det. För jobbet måste kunna nå mig. På kvällen gick på Vietnamesisk restaurang sen hyrde vi film och gick på Ica och köpte lite kvällsmys.
Lördag: Ännu ett oskrivet blad. Vaknade kl 10.30, efter 10,5 timmars sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback