Jobb + lite annat

Idag har jag varit uppe sen 05.40 åkte nämligen tillbaka till Uppsala med 06.19 tåget. Till min stora förvåning gick det då ett direkttåg, så jag blev mycket glatt överraskad och använde min pendelkort från sthlm till uppsala.

Idag gick mitt nya abonnemang igång. Yay! Har redan använt det massa, eftersom jag har jobbat idag, men idag har jag jobbat hemifrån.

Imorgon ska jag jobba på kontoret. Får kundbesök imorrn. Vilket betyder mycket inläsning, så man får lite koll på vad de vill.

Borde oxå åka till försäkringskassan för att korrigera mitt bostadsbidrag. Nu när jag tjänat mer pengar än jag tidigare gjort.

Borde oxå VERKLIGEN plugga inför lektionen imorgon.


Kommentarer
Postat av: Lena

den som det visste :) Det ordnar sig.,. någonstans i Edinburgh skulle jag tro. ;)

2006-09-25 @ 19:06:44
Postat av: Elizabet

va roligt att ditt abonemang funkar:)*

Postat av: Divina

vad pluggar du till? tillkommen bloggläsare

2006-09-27 @ 19:26:23
URL: http://www.divina.blogg.se
Postat av: Sparkle

Hej Divina. Vad jag pluggar till är hemligt, än så länge iaf. Nån dag avslöjar jag det kanske :)

2006-09-28 @ 18:07:19
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback