Pubrunda

Igår var det pubrunda, eller det blev inte så mycket pubrunda för mig för jag hade inte tid att närvara på mer än 4 av 13 nationer, eftersom jag var tvungen att åka hem och plugga. Det är helt jävla sjukt vad mycket en lärare i sthlm kräver. Aldrig varit med om nåt liknande. Satt hela dagen igår och måste sitta dubbla tiden idag + vara i sthlm vid 09 imorrn. Så vet inte när jag ska hinna sova i natt. Min jävla basgrupp är helt dumma oxå. Vägrar träffas. Och 2 kommer inte och den 3e kommer inte på första lektionen, så jag blir alltså helt själv imorgon till första seminariet.

Inte nog med att vi har jävligt mycket till seminariet på morgonen. Vi har TVÅ seminarier på samma dag. Har aldrig varit med om något liknande förr. Är VÄLDIGT MYCKET störd på det. Hinner ju inte förbereda 2 seminarier bra. Hinner knappt förbereda ett seminarium halvbra på de 48 timmar vi har på oss.


ARG!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback