Snakes on a plane mm

I fredags var jag och K på en liten dejt. Vi åt först middag på Grappa, sen gick vi och såg Snakes on a plane. Visade sig att en av K's kompisar oxå skulle se den. Trevligt. Filmen var rätt så ok. Bortsett från obehagligt våld i början så var det ok. Inte så jättetrolig dock, men Samuel L. Jackson rockar som vanligt.

Nu på lördagen och söndagen har vi båda varit jättetrötta, har inte ens orkat ner på stan. Imorgon blir det skola igen. Jobbig vecka framför mig. Måste ringa min handledare på hans hemtelefon på tisdag eller onsdag kväll. Nervöst inför vad han kommer säga. Sen är det mycket plugg och jag måste börja förbereda mig för tjänsten jag börjar den 18e. Måste fräscha upp mina kunskaper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback