"Vilken fin frisyr du har"

Igår när jag satt med Annika på Orvars krog kom en okänd kille fram till mig och sa " Jag måste bara säga att du har en så fin frisyr" Jag tittar skeptiskt på honom. "Jo verkligen alltså", svarar han. "Tack", säger jag. Vad ska man annars säga lixom.

Håret var inte så märkvärdigt. Hade tvättat det på torsdagen så luggen var väl lite fluffigare i övrigt var det utsläppt och okammat.

Jag kände mig däremot mycket glad för kommentaren, för jag hade hela dagen känt mig jätteoattraktiv och fruktansvärt ostylad. Var t.o.m ute i mina glasögon igår, vilket jag ALDRIG är om jag ska på nåt uteställe. Annica var däremot jättestylad och fin :)

Tänk vad en främlings ord kan göra gott :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul!

Postat av: sanna

alltid skoj med positiva kommentarer! :)

2006-09-16 @ 21:21:39
URL: http://spaderdam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback