Intervjun

Det blev tyvärr ingen outfitbild. Hanns inte med. Outfiten blev iaf, precis som Sandra föreslog, den svarta kjolen, kavajen utan sidenband, vit skjorta och ljusa strumpbyxor.

Jag var lite nervös inför intervjun, men det var inte sååå farligt. Intervjun varade en timme och till skillnad från min förra intervju bestod den ENBART av frågor. Det blev tyvärr en del "typ" och "sååå" när jag inte riktigt visste vad jag skulle säga, hoppas inte det påverkade negativt.

De sa att de fått in många starka kandidater, så vi får se hur det går. Efter intervjun insåg jag hur mycket jag egentligen vill ha jobbet, men jorden går inte under om jag inte får det.

Efter jobbet idag besökte jag Jane som hade fikastund med mig, Emmelie och Emmelies pojkvän. Det var jättemysigt. Hon hade bakat jordgubbspaj. Fick dock ont i magen, efter att ha ätit den, men det är inte Janes fel. Kan inte äta paj utan att få ont i magen- nånsin. :(

Hemma vid kl 20.00. Kollat på tv resten av kvällen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback