Söndagen den 25 mars 2007

Fortfarande i Göteborg. På söndagen visste vi att det skulle vara massa uppträdanden i köpcentret där syrran bor.

Vi såg Sebastian, några fler från schlagerfestivalen som jag inte minns namnet på, samt MAGNUS CARLSSON.

Vill bara påtala att Magnus Carlsson, som jag aldrig egentligen haft någon åsikt om, var alldeles fantastisk på scen. Jag har aldrig sett någon person som lever upp och lever ut så otroligt på scen. Vilken scenpersonlighet. Han sjöng 4 låtar och varje låt sjöng han som om det vore Eurovision Song Contest och inte en publik på kanske 200 personer.

Det var en otroligt fantastisk upplevelse att se honom måste jag säga.

Passade på att köpa skorna jag spanat in dagen före. Syrran hittade oxå ett par skor. :)

Klockan 17 åkte jag hem, med en fungerande mp3spelare och 1,5 timme kortare resväg.

Längtar tillbaka ner till Göteborg.

Ska fota skorna och lägga upp bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback