Gjorts sen sist

I söndags var jag ute på eftermiddagen och shoppade med Ks syrra och mamma. Bilder på shoppingen kommer upp inom kort. Ks mamma är på besök i sthlm nämligen. På kvällen åt vi middag på en asiatisk restaurang på Östermalm som hette Peking nånting. Fruktansvärd restaurang. Gå ALDRIG dit!

I måndags var Ks mamma, syrra och man på besök hos oss för tacokväll.

På tisdagen var vi bjudna över till dem för att äta.

I går, onsdags, var Ks vän från Österrike på besök över dagen. Vi åt lunch och middag tillsammans (jag jobbade ju) på kvällen såg vi Transformers, som jag trodde skulle vara ett bottennapp men som visade sig vara riktigt riktigt bra faktiskt!

Idag, torsdags, var jag ute och shoppade igen efter jobbet. Ska försöka lägga upp bilder inom kort. På kvällen har jag haft tv-mys med mig själv. K är och jobbar i etuna.

Imorgon måste jag tyvärr åka tillbaka till etuna för att städa upp, kommer ha så fullt upp framöver. Usch jag viiiiill inte tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback