Shopping på Macy's Britney's Curious + Clinique concealer

image282


På Macy's i Los Angeles passade jag på att köpa Britney's parfym Curious. Jag har haft den tidigare, men den blev dålig för jag hade en sån där klassisk parfympump då, det måste kommit in luft eller nåt för den började lukta skumt. När jag köpte fick jag även den rosa metallic-väskan. När jag först fick den tänkte jag att "den kommer jag aaaaldrig att visa mig ute i", men sen testade jag den och det var väldigt skönt med en handledsväska, så jag använde den faktiskt lite grann i USA, kommer nog att använda den även i Sverige.

Köpte även Cliniques air brush concealer, vilket fynd! Den är jättebra mot blå ringar ringar under ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback