En perfekt helg

Jag har verkligen haft en helt perfekt helg.

I fredags efter jobbet gick jag och Jane på en shoppingrunda. Vi gjorde båda fynd. Jag köpte en alldeles fantastisk Trenchcoat från Zara. Ska visa upp den på foto. Den är den mest coola Trench jag nånsin sett :)
Efter det gick vi och åt på kinesisk/mongolisk/sushibuffé på en restaurang på Drottninggatan. Det var så otroligt trevligt. Efter det gick vi till Apoteket (Scheele) som är öppet dygnet runt. Fantastiskt! I love Sthlm. Tänk att man kan köpa grejer där så sent på kvällen. Eftersom det var så kallt och jag kände mig lite trött gick vi förbi 7Eleven för att köpa Latte. I just LOOVE Sthlm, för där finns 7Eleven. Underbart kaffe. (inget jämfört med Starbucks enligt Jane. Ska bli roligt att testa Starbucks i sommar i L.A)

Nästa anhalt var hos Anna. Hon hade förfest. Jane följde inte med. Vid kl 23 drog vi oss till Solidaritet, en klubb vid Stureplan. Man blev inte lite förvånad när man såg Anna Skipper, från Du är vad du äter på TV 3 där. Hon är ju typ 20 år äldre än alla andra där :P sen vet ju alla att alkohol ICKE är nyttigt *hihi*. Hon var iaf väldigt snygg för kvällen. Finare IRL än på TV.  Sen var det lite osäkert ifall vi såg Ebba von Sydow. Det var en tjej som var väldigt lik, men hon verkade alldeles för kort och alldeles för "vanligt" klädd. Ingen av oss tjejer kunde riktigt besluta oss för om det var hon eller inte. Anna Skipper var dock självklar, henne gick INTE att ta miste på.

Man skulle kunna skriva många spaltmetrar om killarnas patetiska raggningsförsök, men det orkar jag inte :)

Kom hem till Anna ca 3.30.

kl 10.15 på lördagen var det dags att rusa till tåget, för jag skulle till Fredrik på lördagen och hänga lite i Åkersstyckebruk, hjälpa honom att flyttpacka o så. Mycket roligt var det :)

Hann hem lagom till melodifestivalen. Efter det såg vi Intolerable Cruelty. Bra film! Hade dock sett den förut.

Söndagen har jag bara tagit det lugnt och städat. Ack, vilken fantastisk helg! :)

Want more of those! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback