Tack för tipset Engla (Nellyshopping för Sparkle)

Har varit medlem på Nelly.se sen det startades men faktiskt aldrig köpt nåt därifrån. Sen idag fick jag syn på ett tips från Engla. Jag hittade en alldels underbar klänning, så nu har jag klickat till mig denna i small. Den fungerar nästan som 4 klänningar i en. Är dock lite orolig att small är för liten med min stora byst. Min marilyninspirerade klänning är i medium, men brukar ändå ofta komma i small så jag försöka med det. Är helt och hållet besatt av klänningen. Planerar att ha den i USA i sommar. Fick dessutom 50 kr rabatt via www.rabattkod.se

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det ska nog gå bra ska du se - Jersey brukar ju vara både mjukt och följsamt! jag satt precis och dregglade över en liknande klänning från halens... ljuvlig modell och så påhittigt att den går att knyta på många vis - ny favorit i Sparkles garderob?

Postat av: Sparkle

lär garanterat bli sommarens favorit :)

2007-02-09 @ 15:15:21
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Engla

Åh så lite så! Vill också ha den klänningen med det fungerar nog inte med putmage! Vet tyvärr ej hur den är i storleken, men tyget är ju lite stretchigt som sagt. Annars är det bara att byta :)

2007-02-10 @ 13:02:43
URL: http://www.englasshowroom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback