In my so boring life

Har inte bloggat på sista tiden. Det har inte funnits något att blogga om heller för den delen. Blev sjuk i torsdags kväll så jag har legat i sängen och suttit vid datorn hela helgen. Jättetrist. Har levlat lite i world of warcraft. Försöker hinna bli lvl 60 innan expansion kommer ut, vilket den gör om några dagar.

Sen har jag jobbat en hel del oxå. Inte så superfun det heller, men day passes by.

Nu när jag är i sthlm varje dag har jag tagit mig 40 minuter varje dag för shopping innan jag åkt hem.

Hittills har jag köpt en Longchampväska på rea. Ska fota den någon dag. Sen idag köpte jag en topp på Zara. Såg en massa fina toppar på rea, måste nog gå tillbaka imorgon. Såg en där som jag ville ha men som jag såg först när jag var på väg ut ur affären. Men den är väl slutsåld nu, eftersom den var så fin.

Yes, that's all in my so very boring life, atm.

Väntar fortfarande på att de ska höra av sig om den fantastiska klockan.

Funderade just på att lägga upp bilderna, men kom på att K ligger och sover (jag har smittat honom, så han gick just och la sig). Jag har alla grejer till mobilen i sovrummet och vill inte störa honom med att rota bland alla grejer just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback