Kjolomania

Jag har blivit ett kjolfan. Jag har letat efter bra kjolar i snart 2 år men inte hittat någon. (Förutom en pennkjol för jobbintervjun som jag köpte på 4 minuter tillsammans med en kavaj på H&M)

Sen helt plötsligt en dag hittade jag 2 st inom loppet av en haltimme.

Den övesta är från Boomerang, på rea. Jag fullkomligt älskar den. Den slutar strax ovanför knäna. Det är mycket ovanligt. De flesta kjolarna nu är endera superkorta eller går långt ner över knäna.


kjol 2

Detta är den andra kjolen. Jag har en liknande jeanskjol, men denna är mycket skönare. Ääälskar den så.

kjol 1



Nu är jag på jakt efter fler kjolar. Ska ha kjolar nästan jämt nuförtiden.


Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Det är väldigt fint med kjol.
Köpte en till idag :)

Postat av: Angelicas Closet

Det är väldigt fint med kjol.
Köpte en till idag :)

2007-01-31 @ 21:09:19
URL: http://angelicca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback