April månads dagbok

Jag har varit dålig på att blogga sen jag blev sambo. Jag tänkte därför köra en snabbupdate vad jag gjorde i april.

Lördagen den 7 april hade jag och K påskmiddag i Etuna för hans familj. Ks mamma syrra+ man sov över. De andra åkte hem på kvällen. 9 april är oxå en ledig dag. Då tar jag det bara lugnt.

Lördagen den 14 april åker jag och K till Södertälje för att gå på inflyttningsfest hos Sara. Under dagen i Södertälje träffar vi några gamla vänner till mig, helt oväntat. Det var mycket trevligt. Inflyttningsfesten hos Sara var mycket trevlig.

Resten av april har jag nog redan berättat om.

För övrigt köpte jag även min nya mobil i april. Foton kommer nedan.

image153

image154


Mobilen känns rätt manlig, men färgen jag ville ha lanserades inte i Sverige. Ska försöka göra den lite mer feminin vid tillfälle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback