kristi himmelfärdshelgen

Igår, onsdag fick jag gå tidigare från jobbet, eftersom helgen börjar idag. Passade då på att åka hem till Etuna för att gå lite på stan och träffa K som jobbade.

Idag, röd dag, har jag varit på stan på eftermiddagen och lunchat med K på Åhléns. Söta underbara K hade köpt rosor till mig när jag kom. Vilken underbar överraskning. På kvällen blir det nog rätt lugnt.

Imorgon, fredag är det klämdag, sen i helgen blir det nog oxå rätt lugnt. Kan inte fatta att jag har så många dagar ledigt. Vet inte vad jag skall göra av all min tid. Vet dock vad jag borde. Jag och K borde samla ihop alla 1000 saker vi skall sälja innan flytten. :)

Kan fortfarande inte fatta att det är sant. Hoppas allt ordnar sig med lån osv. Vi har ju ett lånelöfte iaf :) så vore väl konstigt om det inte funkade :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis till lägenheten! När flyttar ni in? Och vad ska ni sälja? Kanske är nåt jag behöver till min lilla lya... Kram!

2007-05-18 @ 01:01:16
Postat av: Sparkle

Hej, flyttar in senast den 15e juni. Du kan hitta ovan vad som skall säljas. Kommer nog dyka upp en hel del vartefter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback