upprörda känslor

I fredags hände en lite tråkig sak. Det blev lite upprörda känslor mellan mig och en vän. Jag känner egentligen inte att jag har gjort något fel. Situationen var mest att vännen var lite upprörd på mig, men jag kunde ändå inte låta bli att känna mig lite upprörd oxå över saker som den här personen sa, även om jag förstår varifrån det kommer. Jag visste egentligen att vännen kände så, men det kändes lite störande att verkligen få det bekräftat.

Jag tycker verkligen inte att jag har gjort något fel och det var inte jag som initierade det från början.

Det här är egentligen ett problem som aldrig borde ha uppkommit och skulle aldrig ha uppkommit om inte vännen velat dra nytta av mig och sen blir upprörd för att jag gör vad jag ombetts att göra.

Jag tror dock att det är lugnt nu.


K däremot gjorde inte mycket för att bidra till att hjälpa situation. Han lånade nämligen min mobil för att ringa några samtal (jag har ett bättre och billigare abonnemang än honom) sen fick han för sig att testa hur smsfunktionen funkade och råkade slänga i väg ett sms till den här personen. (med endast meddelandet "Hej") Ni kan ju gissa om jag kände mig lite upprörd när jag fick reda på det...även om jag och vännen inte är ovänner eller något sånt. Man undrar ju mest, vad är oddsen att K skulle låna mobilen just den dagen och bara råka skicka ett sms till personen... Jädra Murphy! (som Sara skulle ha sagt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback