Tillbaka igen

Jag är fortfarande lite mellan 2 datorer, men är åtminstone någorlunda tillbaka i bloggsfären.

Sen sist har syrran hunnit vara här över en helg.

Vi har hunnit flytta ur lägenheten för gott.

Hunnit umgås med våra vänner i Eskilstuna.

Jag har även hunnit fylla år och firat den med middag med Sara o Anton på Djingis Khan på Sveavägen.

Varit på Annas avskedsfest innan hon åker till Kina.

Umgåtts med våra vänner som kom på besök från Österrike. Vi hade en jättetrevlig grillfest. Jag, K, Egon och Marion.

Lunchat med en gammal kompis

Anställt en ny  på mitt jobb. Yay, för jag känner henne. Hon är min kompis. Hon är oxå dessutom jättesmart och begåvad. Hon gjorde bra intryck på mina chefer.



Igår lördag den 1 sept. Hade inflyttningsfest för K och mina vänner. Det var supertrevligt och mycket lyckat. Vi serverade en pastasallad. De gäster som ville fick även ta med sig en ingrediens. Verkligen lyckat, för alla tog nämligen med sig olika ingredienser. Vi stod för basgrejerna som sallad, tomater, gurka, pasta, olika bönor, kalkon mm. Kom gjorde bland annat
donnasandra

Idag var jag och Åsa och shoppade lite på stan. Jag hittade en underbar blus. Ska väl lägga upp foto på den.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej du! Önskar verkligen jag kunnat gå på den festen... eller iaf rest ner dan därpå. Som tur e kommer jag ju hem om ett år igen *s*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback